Nadzwyczajne walne zgromadzenie
Lubań, 1 października 2024 r.
OGŁOSZENIE
O ZWOŁANIU NADZWYCZAJNEGO WALNEGO ZGROMADZENIA
CZŁONKÓW SPÓŁDZIELNI MIESZKAŃCÓW „LUBANIANKA” W LUBANIU
Zarząd Spółdzielni Mieszkańców „LUBANIANKA” w Lubaniu, działając na podstawie art. 39 § 1. ustawy
z dnia 16.09.1982 r. Prawo Spółdzielcze (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 593), zapisu z § 16 ust. 3 Statutu Spółdzielni oraz podjętej uchwały Zarządu nr 1/9/2024 z dnia 24 września 2024 r., zwołuje Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Członków Spółdzielni, które odbędzie się w dniu 25 października 2024 r. (piątek) o godz. 18:00 w Szkole Podstawowej im. Braci Czarlińskich w Lubaniu.
Proponowany porządek obrad:
- Otwarcie posiedzenia przez przewodniczącą Rady Nadzorczej.
- Wybór przewodniczącego Walnego Zgromadzenia i sekretarza.
- Przedstawienie listy pełnomocnictw przez przewodniczącego Walnego Zgromadzenia.
- Wybór Komisji Mandatowo-Skrutacyjnej.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Zatwierdzenie protokołu z posiedzenia Walnego Zgromadzenia z dnia 14.06.2024 r.
- Omówienie zmian struktury opłat czynszowych obowiązujących od stycznia 2025 r. oraz uzasadnienie konieczności aktualizacji cen jednostkowych opłat czynszowych z początkiem przyszłego roku. Dyskusja
w przedmiotowym temacie. - Omówienie stanu funduszu remontowego zasobów mieszkaniowych z ujęciem rozliczenia spłat kredytu
na termomodernizację budynków mieszkalnych. Dyskusja w przedmiotowym temacie. - Propozycja działań Spółdzielni w związku ze społecznym zapotrzebowaniem w aspekcie pomocy w zakresie problemów doprowadzania i rozliczania energii elektrycznej do garaży i chlewików oraz uporządkowania obecnego stanu technicznego instalacji elektrycznej oraz aspektu administrowania rozliczeniami energii. Dyskusja w przedmiotowych zakresie.
- Dyskusja na temat problemów z odpadami w lokalizacji „Nad Stawem”. Omówienie obecnych działań Zarządu.
- Przedstawienie możliwości dostępu osiedla do sieci światłowodowej w Lubaniu oraz wyrażenie zgody Członków Spółdzielni na udostępnienie nieruchomości (bloków) w celu realizacji infrastruktury światłowodowej. Podjęcie uchwały w niniejszej sprawie.
- Zakończenie obrad.
Projekty uchwał objętych porządkiem obrad oraz materiały pomocnicze będą dostępne
od dnia 7 października 2024 r. w biurze Spółdzielni w dniach: wtorek, czwartek i piątek w godzinach od 8:00 do 13:00.
Zarząd Spółdzielni Mieszkańców
„LUBANIANKA” w Lubaniu
